jueves, 17 de abril de 2008

Confirmado: Cataluña no pertenece a España

O así se desprende de las declaraciones hechas ayer por el presidente del consejo de administración de SEAT.
Durante una rueda prensa en la que anunció que estaban buscando nombre para el nuevo modelo de coche que la marca va a lanzar próximamente al mercado, dijo, entre risas, que se estaban quedando sin ideas pues se les estaban acabando los nombres de ciudades con que bautizar a las criaturas.
Preguntado acerca del motivo por el cual ningún coche de la marca llevaba el nombre de una ciudad catalana dijo textualmente: "Nosotros somos españoles. La fábrica está en Martorell porqué no me la puedo llevar a Madrid."
¡Visca Catalunya independent!

10 comentarios:

Selma dijo...

Bona tarda Eulalia,

No sabía del comentario de este impresentable, pero pensando bien, y si hubieran puesto " Lérida" o " Gerona" me hubiera cabreado aún más, con perdón de la expresión.

Molts Petonets Preciosa!

Eulalia dijo...

Selma:
A mi tambe m'emprenyaria molt veure quelcom semblant.
Petonets.

llenguaddicta dijo...

Si és que en el fons, tothom sap que Catalunya no és dins d'Espanya. La situació de proximitat geogràfica dóna lloc a confusions habituals i comprensibles. Per sort, hi ha qui constantment s'encarrega de recordar-nos-ho (com l'individu aquest de la SEAT, a qui ara mateix abraçaria per la seva tasca en favor de l'independentisme).

Visca Catalunya, i visca el català.

PD: Uf... Seat Lleida... sona estrany, ¿no? No crec que calgui, la veritat.

PPD: ¿Sabíeu que el Seat Ibiza a Japó es diu Volkswagen Barcelona? Tot depèn del públic a qui va dirigit el producte. Està clar que un Seat Girona no el compraria ningú a les espanyes, i no tinc clar que els catalans ens deixéssim ensabonar amb una tonteria com aquesta.

Que facin el català llengua oficial i de ple dret al Congrés, i es deixin estar de pamplines.

Petonets.

Adanero dijo...

No se cual será la situación actual de la SEAT, pero hasta hace cuatro días la estabilidad no era precisamente la reina de la fábrica de Martorell. Los que vivís por allí lo habréis conocido más de cerca. A lo mejor el hombre este se tenía que dedicar más a ver cual es el estado real de la factoría y el de los trabajadores, y dejar de utilizar el manido discurso de la Espanya anti Catalunya para distraer al personal de los problemas reales, que los habrá, que pueda tener su empresa.
Llenguaddicta, si me fuera a comprar un coche y me gusta y creo que es bueno, creo que lo que menos me importaría sería si se llama Seat Lleida. Eso si, reconozco que por esta estepa en la que vivo esa no es la manera de pensar generalizada. Aún queda mucho camino por recorrer para llegar a cierta normalidad en este asunto.

Un beso.

m.eugènia creus-piqué dijo...

Son los separadores los que más nos separan de EJ-PAÑA, pero no perdamos las esperanzas, con el tiempo y una caña....
Llenguadicta, no creo que le hubieran bautizado ni Lleida ni Girona, más bien Lerida y Gerona, ha de ser en la lengua del imperio !.

petonets

llenguaddicta dijo...

Teniu raó. Serien Lérida i Gerona... És que en el fons sóc una llenguaddicta sense remei.

El més curiós del cas és que els anticatalans tenen una considerable empanada mental. Vaig veure accidentalment un "debat" al programa del Jordi González, a Tele5 si no m'equivoco, on es discutia sobre els insults del defensor radiofònic de les "cucarachas" (Losantos o com es digui) a la ministra de Defensa. Doncs bé, el cas és que algú ha criticat el seu nomenament per ser dona, estar embarassada i ser catalana. ¿No se suposa que som tots espanyols? No acabo d'entendre aquest matís sobre la comunitat autònoma d'origen de la ministra. No diuen res, aquests energúmens, en canvi, sobre el fet que el president de Catalunya sigui andalús...

Quan Sete Gibernau, Àlex Crivillé, Dani Pedrosa, Sergi Bruguera, Arantxa Sánchez Vicario i tants altres grans esportistes que han donat les nostres terres, guanyen, els telenotícies del país s'omplen la boca d'expressions com "La española, Arantxa S.V., campeona..., "El español, Àlex Crivillé gana el campeonato de moto GP...", ara bé, quan es retiren o deixen de ser campions, són catalans. Curiós, ¿no?

Naveganterojo dijo...

Aeste señor lo que le vendria de perlas seria visitar el resto de empresas de vehiculos y ver que lo que menos importa es el nombre del coche sino la calidad.
Personalmente prefiero un coche fiable con un nombre raro que un seat con nombre de ciudad (catalana o castellana) que no valga para nada.
Saludos amiga

m.eugènia creus-piqué dijo...

Llenguaddicta.
No sabs quantes vegades a casa hem comentat el que tu dius, sempre els millors son espanyols pero quan els convé son catalans.

Eulalia dijo...

Veo que todos estamos de acuerdo, así que nada puedo añadir, salvo daros un fuerte abrazo.

m.eugènia creus-piqué dijo...

Ja sabs estimada Eulalia que hi han temes que em toquen la fibra,i tot el que pertoqui a la nostre nació ho fá,per tant salto com una almeja.

petonets a mare i filla i anar batallán per alló que les tres desitjem.